Lehet eljött az idő, hogy megfontoljuk a bogarak eltaposását. Ne csináljatok viccet eme esetlen behemót apró szárnyaiból, az csak feldühíti.
Setup:
2 Tank
3 Healer
5 Dps (min. 3 ranged kell!)
Furyous Swipe: Garalon "V" alakban lecsap maga elé, ez 400.000 Physical damaget okoz minden eltalált playernek. Amennyiben nem talál el legalább 2 playert 1 stack Furyt kap. Fury: növeli Garalon mozgási sebességét 10%- kal, illetve az általa okozott damaget 10%- kal 30 secig. Ez az efect stackel.
Crush: Garalon földhöz vágja magát, ezzel 250.000 Physical damaget okoz minden playernek és stunnolja őket 2 másodpercre. További 800.000 Physical damaget okoz minden playernek 14 yardon belül. Ezt a képességet periodikusan használja, illetve akkor ha playert érzékel maga alatt (lila kör jelzi az érzékelés határát).
Pheromones: Garalon Pheromonet rak a célpontjára (az első playerre, aki megtámadja), ez 2 másodpercenként 20.000 Nature damaget okoz mnden playernek, egy stack Pungencyt rak a Pheromone hordozójára és egy Pheromone Trailt rak alá. A Pheromone 2 player közvetlen érintkezésekor átugrik a másik playerre.
Pungency: 10%- kal növeli a Pheromone sebzését 4 percre. Ez az effct stackel.
Pheromone Trail: egy 4 yard átmérőjű sárga kör ami 2 másodpercenként jelenik meg a Pheromones hordozója alatt, ez 100.000 Nature damaget okoz 1 másodpercenként minden benne álló playernek.
Mend Leg: Garalon ezzel a képességel periodikusan felhealeli az egyik lábát.
Garalon's Legs: Garalon 4 lába a bosstól függetlenül támadhatóak és szerves részét alkotják az összecsapásnak.
Weak Point: amennyiben egy player eléggé közel merészkedik Garalon egyik lábához (egy kék szaggatott vonal jelzi a területet) , akkor 100%- kal megnő az arra a lábra mért damage.
Broken Leg: amennyiben sikerül eltörni (megölni) Garalon egyik lábát az Garalon maximális életének 3%- ával megegyező damaget okoz a bossnak és 15%-kal csökkenti a mozgási sebességét. Ez az effect 4x stackelhető fel.
Damaged: Amikor a boss eléri a 33%-ot, megszűnik a Crush, sem periódikusan, sem pedig a pheromon átadásakor nem tolja többet a fighton.
Melee Attack: Garalon ezt a Damaged képesség alatt használja, elkezd durván melee-ben ütni és drámaian megnő a sebessége is.
Kiinduló taktikánk a normál mód, viszont a heroic setupban van változás mivel ide több ranged kell a debuff kezelésére. Erre azért van szükség mert sokkal több ideig van fenn (5 perc) az adott játékoson.
Amikor a boss eléri a 33%-ot, megszűnik a Crush, sem periódikusan, sem pedig a pheromon átadásakor nem tolja többet a fighton. Ehelyett elkezd durván melee-ben ütni, a tankoknak fel kell venniük, és ide kell a személyes CD-kkel készülniük.
Raid pozició:
A boss előtt a 2 tank, jobbra a raid, ranged a healekhez közel, melee majd a lábnál ( a kite-olás az óramutató járásának irányába megy).
A két mellső lábat ütik a tankok (itt is a bal oldalit részesítsék előnyben).
A boss hátsó lábakat üti a raid prioban (vagy a bosst), lehetőleg csak a melee üsse a közelebbi hátsó lábakat! A távolabbi hátsó lábat csak a ranged öli és utána a bosst (esetleg ha tankok nem bírnak az elsőkkel segítsenek be).
A Pheromones hordozását (továbbiakban kite-olás) lehetőleg csak a rangedek és a healek végezzék a terem szélén szorosan cikk-cakk alakban lerakva a Pheromone Trail sárga köreit. Mivel van enrage time és a folyamatos kiteolást meg kell oldani ezért a két tank lehetőleg az elején kerüljön sorra. Ha a boss eléri a 33%-ot akkor a tankok már semmiképp ne vegyék át a pheromont, mert az őket ért nagy Furyous Swipe sebződés mellett szédszedné őket, itt mindkét tank végighasználja a CD-it!
A kiteolásnál lehetőleg max. 20-nál csináljuk a váltást, mivel van 3 healer és 3 ranged. Így a ranged nem sokat fog kite-olni, és tud egyhelyben álló DPS-t tolni, a melee pedig csak a lábat csapja a cleave effecten belül.
33% HP-nál a tankok felveszik a bosst ( azonnal kell bele egy taunt értelemszerűen ), úgy, hogy az egyik a bosst tankolja, és NEM mozog, míg a másik azt a lábat üti, amit csak Ők érnek el. Utána cserélnek - a bosst aktuálisan tankoló tank NEM üti a lábat, mivel ha mozog felé, akkor az egész boss elmozdul.
A ranged megáll a boss mellső lába mellett ( a tankoknál ), úgy, hogy 1 healer velük van. Ha a láb rajtuk jelenik meg, akkor a lábat lövik, egyébként a bosst.
A 2 melee hátra megy 1 healerrel, és immár a két hátsó lábat ütik ( ha megjelenik a lábat csapják, ha nem, akkor értelemszerűen a testet zúzzák le ).
A BL-t 6 perc-nél érdemes ellőni. Ilyenkor már 20% alatt van a boss, és sok DPS-nek ez előnyös, ilyenkor már mozogni se kell ( csak az egy szem kite-olónak, akik közül az utolsó három healer, szóval a DPS csak a boss megölésével tud foglalkozni BL alatt ).
Tank - (Blood DK POV)
Heal - (Restoration Shaman POV)
Dps - (POV)
-
Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!